Friday, July 17, 2009

Ticket Gampang

Selamat hari Jumaat semua!

Arini aku nak citer pasal tiket..
Ye...tiket Malaysia vs Scums United...
Aku kan tolong belikan utk sedara mara kat S'pore sebanyak 26 tiket...
Semalam pon sampailah tiket durjana itu...

Inilah tiket gampang itu..





sebanyak 25 tiket dipurchased dan ticketpro kasik satu free....
sedara aku kasi aku 2 tiket...apakelancau??????????????

Mati Hidup kembali[lagu Butterfinger]pon aku takkan pergi...
haha...kepada geng2 aku yg peminat keras mati kipas[die hard fan]..
Sorry arr...gurau2...

So marilah menyambut Jumaat ini dengan penuh keharmonian.

huhu

p/s:anyway,terima kasih yg tak terhingga kepada Judd yg banyak membantu dlm urusbeli tiket ini...tima kasih beb,gi langkawi aku banjer ko seluar kodok ok?

3 comments:

Chase said...

bitch fools :)

Jarr said...

haha..EMO!

Kaki Gebang said...

Betul tu bro..jgn pegi..baik lu pegi konsert bollywood kat Istana Budaya lagi bagus dari tengok team tahyul tu main...=|