Friday, July 17, 2009

Terserempak

Tadi tengahari lepas makan kat jalan mayang,kami pon berjalan ke KLCC utk solat Jumaat....Aku,Kaderun,Adi,Izan,Yazid dan Jimbit....
Semasa melintas dihadapan Avenue K,tetiba kedengaran siren memecah hiruk pikuk kota metropolitan KL...
Rupanya sehelai polis trafik menyuruh semua umat manusia ketepi...
So kami bajet kalau tak Najib mesti Agung nak tompang lalu...

Kami pon berenti la dikaki lima....
Kemudian satu satu kenderaan exclusive itu lalu dengan gahnya...
Diikuti dengan 4 biji bas express yg membawa krew2 dan juga pemain2 Scumchester...
CESSS.....dan kami ternampak Ryan Giggs yg kelihatan jakun duk tgk KLCC...
suey ari kami arini kerana terserempak ngan mereka...rupanya baru aku ingat..
mereka ade luncheon di Mandarin....dan baru ingat baru baru ni bos 2 ekor itu ade email aku dan mus dan jugak kader serta charlie invitation dari UK Trade Investment ke luncheon itu..

Lalu aku teringat email boss aku penyokong keras mati Leeds[tempat asal dia]cakap...

"I think I'll be going there with my Leeds jersey"

cehh...akhirnya mereka pergi gak tadi...sebab aku terserempak dengan drebar salah seorang mereka iaitu Bala.Bos gi makan ngan manchester katanya...

tu je la nak bitau....bai.


man u sucks!

No comments: