Monday, July 27, 2009

Pergi Tak Kembali

We lost a great person in film industry,Yasmin Ahmad.
A person who always speak out her mind without boundaries.
I loved to watch her movies,different.The message that she try to send were really different.Direct or indirectly you can see and you will understand her struggle.

Semoga Allah mencucuri rahmat keatas rohnya dan ditempatkan dikalangan mereka yg beriman dan solehah..Al Fatihah.

No more fancy advertisement from Petronas - =)
Thats for sure.

We'll be missing you,Yasmin.

Rest In Peace.

5 comments:

Lelaki separa sewel said...

Tak Kembali tu katne?
dekat ngan Kuala Berang ke? =|

Jarr said...

org meninggal ko main main eh?

ko nak aku meninggal kan ko?

Lelaki separa sewel said...

Maafkan saya Abg Lir =|

Jarr said...

sklempes...
weii...aku nak tanya nih...
jadi ke tak join aku gi langkawi nehh?dah dapat awek?
kalau belum aku nak ajak gi beli kat JJ wangsa maju...ade berann?

Lelaki separa sewel said...

Kalo dah dapat awek, baru aku pegi bro..

Beli kat JJ??

Bape hengget??

Wa beraannn je brooo.... =|