Monday, January 25, 2010

Sialan Lu

Saja nak tajuk kuang hajar..
Gua bosan gaban nehh...
bosan bukan sebab takde kerja..
sebab banyak kerja...bukan sebab malas..
tapi kalau banyak kerja masa cepat berlalu..
tau tau dah nak besok jer..
lu tak berbulu ke mcm tu?

Mem tak sihat dah seminggu...
Anak wa demam lak semalam...
pada sapa wa nak mengadu..? =|
takkan ngan jabatan E-Perolehan tempat Syima (bini Khaled ) kerja?
apa kena mengena Syima ngan akunye nak ngadu?
Nak ngadu ngan Khaled?kang dia tuba aku ngan benda lain...
Lagi haramjadah jadinye...

Ngadu ngan Mukhriz?kena tampo lagi ade la...
Ngan Erfi?dia sebok ngan hummingbird dia je skang..
Ngan Morpiyesnio?dia lagi arr tgh eksaited nak masuk rumah baru...demm u.
abih sapa lagi?Judd?uihh...kuat membebel. =p
dan sudahnya aku kembali kepangkuan korge aku jugeeeeee.

walaupun mem tak sihat,dia ttp mendengar walau dengan mata terpejam..
sebab besok pagi dia akan tanya aku, "kul brape awak naik semalam?"

abih yg aku duk bercerita sebelah dia tu apa?maknanya perasaan dia aku masih kat bawah la eh?
aku berckp sorang sorang gakla...
takpe ahh...pasni wa ngadu kat Karam Singh Walia...Aduan Rakyat.
Masalahnya skang ni apa benda yg wa nak ngadu sangat nehh?

sebenarnya wa nak ngadu,


Terengganu Mmg Best,Belasah Selangor 4-0.

wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

4 comments:

Sang Penulis said...

Lawan Kelantan nnt tengok camne.

Jarr said...

1st game tu hari lawan kelantan la tuh..
seri 0-0..
second game kena arr kelantan...tu semua dah nampak...apedehal..
ayam.

anntaj said...

suka tengok bola jer...tp tak sokong mana2...
:)

Jarr said...

haaa...start dari hari ni kena sokonglah ye,...:)