Thursday, October 14, 2010

Rakyat Didahulukan,Pencapaian Diutamakan

Masalahnya skang gua bukan saja paling belakang, nampak pon tidak ni.

Macam mana gua nak adapt motto diatas sebagai panduan nilai murni kalau mcm ni gua dilayan?

Kekadang gua rasa nak migrate duduk Cayman Island je..lu orang google la sendiri mana tu Cayman Island.

Mcm mana nak tukar kerakyatan eh?

6 comments:

frwls said...

rilek ah brader. kita hidup sebagai islam yang baik sahaja... bnda2 korup ni buat bodoh je.

tapi susah gak ek

apei said...

agak2 lu nak pindah cayman island, lu tolong booking gua punya satu lot banglo. gua pun dah tak larat duduk kat malay-land ni. hari2 jem. kemak betol!

Jarr said...

Iwal - payah juge nak buat bodoh bila bersangkut paut ngan diri kita..nak kasi tazkirah kang, dorang halau gua plak nanti...

Apei - lu pepagi dah mencarut.gua pon ngadap jem teruk tadi, jadinya mmg kemak ahhh!vavih.
eh lu singgah MO nanti 25th GIFF?kopi kopi ngan gua semenet dua..

J@J@ / Bini The Rock said...

dekat Cayman Island ade jalur lebar tak?

Jarr said...

jaja - jgn kata jalur lebar...bikini jalur jalur pon banyak..

J@J@ / Bini The Rock said...

siot!

xP