Sunday, October 17, 2010

Merseysiders

Everton dan Liverpool saling memerlukan...
Sejak zaman John Houlding sampailah zaman John Henry..
Tapi sama sekali bukan John Onwedegu (tau mamat ni kan?)
Jadi mlm ni bukan sekadar bolasepak..sebelum sebelum ni pon mmg bukan sekadar bolasepak..

tgk match everton vs liverpool sama mcm tgk Nazi lawab Allies...i hate Allies.Haha.

So jom reramai memeriahkan majlis kedai mamak, kedai aceh,ruang halaman rumah sendiri..kopi, cikedis,air gas,cekelat...vermicelli carbonara,seafood olio pastikan dah siap depan tv..

menjerit juga membakar kalori, so tak salah makan banyak depan tv.

9 comments:

talkIZcheap! said...

dah balik mamak?? hehe :P

Jarr said...

kat rumahlaaa....kat rumah.tau tak..


aku yg kurang emo.

talkIZcheap! said...

berapa banyak kalori ilang daa??

p/s: nangis bleh hilang kalori gak ke???

Jarr said...

nangih wak natey gapo?kah kah kah

talkIZcheap! said...

hahaha!!

baguh, baguh... bereh...

p/s: tak tercapai hajat nk angkat2 kening kat Bukit Jalil... :P

Jarr said...

eh cepatnya terbayang bukit jalil?tak pelat langsung menyebutnye..kah kah kah

talkIZcheap! said...

haha!! sebab bukit jalil dekak nga rumah gu...huhu

frwls said...

YNWA!

gua tetap support roy!

henrymevez said...

Haha, okay la tuh kalah. Terpaksa ditelan walau pahit sekalipun...

Come on bro jarr, postkan lagi entri2 yang dapat memberi semangat!

YNWA!...hihi