Friday, February 13, 2009

Giler

woooohoooooooooooo...

giler la...pestaim aku wat blog..apa jadah tahyul aku neh..lagi satu, mesti aku kena kaw - kaw ngan erfi satgi kalau aku ckp aku ade blog...ekceli saje nak try...nak tau nape org ade blog..dan aku nak gak rasa ade blog..rasa mcm nasi beriani pon ade rupenye..so aku rasa bermula kehidupan baru aku kat sini..dah pukul 6.15, aku rasa baik aku beredar...balik, main ngan anak...ngan mem..[gurau - gurau manjala]kepala asyik ingat lain jer..ari jumaat stended ahh,aku malas nak kerja..duk lelama bukan dapat dividen pon kan..

-have a good weekend-

ciao!

1 comment:

Hazwan said...

Bang jarr buat blog ni bagus jujak...sekurang-kurangnya selain bdn adelah tempat lain yang saye boleh jenguk....
Teruskan...semoga berjaya...