Friday, August 5, 2011

Update Gaya Che Det

Agak berkurun juga gua tak menjenguk blog.Bukan gua malas,jauh sekali lupa pasal blog.Tapi masa gua terhad amat.Jadi gua update pesen Che Det je la...takdela buang masa dgn merapu,terus kepada point.

  • gua cuti 2 minggu sampai 1st aug tu hari sebelum masuk kerja baru.
  • Kat rumah gua takde broadband,laptop gua jahanam dan gua malas nak gi Cyber Cafe si Telor tu.Bangun pon suke ati dia pukul 2.30 baru sebok nak sapu CC nak bukak.Gua naik menyampah..
  • Kat rumah gua happy sebab gua bleh jaga Adam Harrazz dengan lebih fokus.Cth tasks gua,mandikan dia,siapkan dia pergi sekolah,hantar gi sekolah,ambik balik sekolah pastu gua membuta.
  • Layan TV sampai muntah.Akhirnya gua surrender,tak bleh dowh layan TV lama lama.Melainkan semua cerita tu pelakon dia Heather Locklear,Famke Jansen,Courteney Cox atau Natasha Heinstridge baru gua duduk depan TV sampai meletop.
  • Kemas bilik.Ok bab ni gua buat ala kadar.
  • Makan gua makan luar...nak masak mmg gua malas kalau sengsorang.Kalau Mem gua ada dia boleh tepuk tepuk tangan kasi semangat suruh masak.Malas..
  • Walaupun cuti 2 minggu gua ttp bangun awal mcm biasa sebab nanti gua lemau bila dah start kerja.
  • Gua dah masuk kerja baru,tempat ni tempat orang alim alim.Rasa mcm rugi gua beli gel botol besar tu hari nak pacakkan rambut.
  • Dah 5 hari puasa gua rasa kelainan dan ketenangan berpuasa ditempat kerja baru.Tempat lama setan ramai sangat.
  • Tempat kerja baru gua balik kerja 4.30pm kalau bulan puasa.Tapi hari Jumaat gua rasa purata kerja org org kat sini dlm sejam setengah je kot.Ni dah pukul 3..japgi dah nak balik...

Tu lah dia jenis update malas gua...jgn kata gua tak update langsung plak.Oh ye, birthday gua 9th August...gua taknak pape..baju raya,kasut raya dengan iPad2 je..thanks.

3 comments:

hanie said...

wa bagi ucapan tulus ikhlas saja lah. amecam?

faisalsaila said...

amacam tempat baru bro, ada gadis2 solehah tu kenalkanlah kat abg ni ye.. hehe

Sufi Sembrono said...

ni kira gaya Che Det buat bullet point lah ni eyh? hehe