Thursday, August 6, 2009

I'm back

Aku dah masuk opis balik dah.
Selepas 3 hari yg memenatkan di Mandarin Oriental...
Selepas sakit kaki yg mega dashyat...
Selepas menggoreng orang dengan citer yg mcm aku tahu semua...
Akhirnya sirih pulang ke gagang...
Letih weii...bangun kul 5.30am...sampai hotel 7am[sebenarnya aku lambat 3 hari]
dengan tak cukup tido dan rehat...berakhir sudah event tahun ini...

Overall,successful la kot...
Seperti yg diharapkan...tgk kat TV pon mcm packed event kami itu..
Much more better than last year...tugas seterusnya?
follow up dengan mereka la plak apa yg mereka nak...
Rata-rata mereka yg hadir tahun ni semua yg top management..
But same faces...sigh.Yg selalu aku duk jumpa kat event lain..
Baik local or international..so nothing much to talk..
Talked cock...

Ape pon aku happy sebab event dah wrapped.
ditambah pula dengan ketiadaan bos start next week selama 2 minggu!!!
wooohoooo....party!party!
Sakit kaki masih belum ilang...[ngalahkan orang pakai heels]
So this week ngan next week konpem busy abis..
sebab banyak benda nak follow up...
till then, bye bye.

Cheers!

No comments: