Monday, August 24, 2009

I Have No Reason

No reason,no reason, no reason and no bloody fucking reason.
Hehe...sorry ye lama dah tak menulis...menaip ayat yg lebeh tepat...
Reason?i have no reason la weii...busy?might be...
workloads?haha...also can be one of the reason...
mengarut kat channel lain?hahaha..i think this reason will suits me...
ntah la...

Anyway,puasa dah start...dah 3 hari pon...alhamdulillah.
Rasa mcm masa cepat btol berlalu...tapi tu la hakikatnya kan..
Masa mmg cepat sekarang...sedar tak sedar,dah tua dah...
selang 2 minggu,wrinkles everywhere...:p

Tahun ni raya balik terengganu...wooohooooo...
Rindunya nak balik kampung....bajet nak balik seminggu...
kalau cuti diapprove la kan...aahhh..tak kira..
nak balik seminggu jugak.
Dan tahun ni jugak aku dapat contact balik ramai ex-schoolmates aku..
baik yg primary and also secondary ex-schoolmates..
So mungkin kami akan berbuka puasa nanti...pada mereka yg berada di KL la...
takkan aku nak panggil yg duk ngate rawe tu dtg KL semata-mata nak buka pose ngan aku..hahaha..apa sklempes.

Dan tahun ni jugak aku kagum sebab Erfi dah mula puasa,pastu dah ade awek..tapi kejap je,then lepas semayang jumaat dia dumped budak tuh...so aku tak paham dia nak yg mcm mana..aku rasa nak jumpa dia minggu ni nak tarbiyah dia skit...takde awek bising,dah ada dibuatnya gitu plak..nak je aku starlite dahi budak ni...dah besor panjang hidop nak main game jer...apa stim ntah duk main game tuh...buleh wat anak ngan PS3?

Nanti jumpa kita muzakarah bab ni ye Erfi?

Wassalam.

4 comments:

Kaki Gebang said...

Weih, tahun lepas pun aku puasa bhaaiii... =|

Aku bukan ape bro, takpe la, nanti kite lepak, kite adakan sesi luahan perasaan la ekk..tapi Abg Lir, jgn la garang2 ekk.. =|

Jarr said...

haaa....nanti cuba royak wi ke aku apa masalah ko nih..
nak kena mandi bunga ke air longkang...lemme know...
aku usahakan...

Dark-Emperor said...

jgn lupekan aku klu nk starlite dahi si epi...
ahhaha...

Pengganas said...

mandi air stokin peram 7 hari 7 malam