Tuesday, December 22, 2009

Kemerengan Selasa

Aku rasa mood nak bekerja haram dah takde.
Dok pikir minggu depan stret clear coti sampai nu yer.
Kat opis pon duk melayar internet,FB dan bincang.net.
Rokok dah abis setengah kotak..makin kuat plak skang..
Ade tu ade la kerja,masalahnya orang yg kau nak deal tu kebanyakkannya dah coti..

"Hello can I speak to Sulaiman Akhlaken please?"

Jawapan wajib time time hujung tahun......"he/she's not in the office,will be back early next year."

Mak aihh..takdela bisnes.Nak call kawan2 ngabehkan boreh jer.
Jumpa dah selalu,lagi nak call.Baik lenkali jumpa teros cemolot jer..
Ekceli ni time makan tgh hari,aku kemalasan nak turun sebab pagi tadi aku bedal nasi lemak lauk ayam sambal ngan telor goreng.
terbaikkkk...kenyang sampai skang.Kalau turun pon mungkin aku turun sekadar nak tgk awek awek tingkat 16 ngan 19 beli lunch.

Pastu sambung sangap kat level 21.haihhh...sampaila pukul 6.
aku tgh musykil nehh...apsal ym aku ade kuar connection dengan org nehh?
tetiba aku dpt soklan bertubi tubi dari kengkawan...
Sapa *****??waaaa cinta baru eh?

Cinta baru kepala HOT nkau.aku sendiri pon tatau camne benda alah tu muncul..
setelah ditanya pada tuan empunya nama juge,dia tidaklah tahu bagaimana semua tu terjadi..so aku abaikan je lah.Bukannya mati pon aku kalau status gitu.Virus pemangkin kot...nanti scan.abis citer.

Turun bawah kena kopi o pon best gak nehh.nanti sambung.


~babai for now~ aizat suruh taruk gini.

4 comments:

Dark-Emperor said...

kool...
babai for now...

pekate ko call makcik cleaner kat lvl 14 tuh tuk hilangkan kebosanan...

Jarr said...

yg suka mop lantai time aku berak tu ke?=|

Dark-Emperor said...

x...
bkn yg tu...
yg selalu kenyit mate kat ko taim nak masok toilet tuh =|

Jarr said...

owh yg tu dah kena buang...sexual harrassment kat staff situ termasuk aku =|