Monday, December 21, 2009

Aku Kembali

Salam Semua Sahabat Handai..
Maafkan aku sebab lama tak hapdet (mcm ade org nak baca kalau aku apdet pong!)
aku rasa November antara bulan paling tak best dlm blog aku..
rasa nak delete jer..mcm gampunk haramjarrdah..
Nak emo jer...sampai org naik menyampah...

So sekembalinye aku menulih dilembaran blog aku nehh..
aku janji (hari ni punye janji la,esok2 aku tak sure lagi)...aku takkan posting emo lagik..yayyy!

Cuma kebelakangan ni banyak perkara sual berlaku disekeliling aku.Mereka mereka yg rapat ngan aku mesti memahami apa yg berlaku.Tapi persetankan semua tuh..arini aku banyak gelak depan pc sengsorang..ni semua gara-gara blog apei yg memecahkan usus besar aku..sungguh selamba dan bersahaja entry beliau...pada aku dia mmg berbakat melawak dlm penulisan..aku boleh kategorikan apei,erfi,ali dan kuden antara bloggers yg posting tanpa perasaan tapi dalam masa yg sama wat org sakit perot.

sikit hari sebaris ngan Mamat Khalid,Tukar Tiub dan Pyan Habib.wahahahaha..semua geng terjal dlm blog.tapi masing masing mesej nak disampaikan..tu yg indah tu entry mereka.As for me,aku rasa ini adalah permulaan balik aku menulih kat blog..banyak inspirasi aku sejak bertapa sebulan nehh..kepada kengkwn Old Jarr has come back!

~babai~

2 comments:

Dark-Emperor said...

aik...
baru kate old jarr is back suda babai balek dah???

Jarr said...

lenkali aku taruk babai for now ekk aizat? =|